Kas ir "Orientējošā cena" un "Alternatīvas preces"?

  1. Kas ir "Orientējoša cena"?

Orientējošo cenu veido tie sveramie produkti, piemēram, gaļa, dārzeņi un augļi, kas atrodas Jūsu iepirkuma grozā, kuriem nav iespējams nodrošināt precīzu norādīto svaru:

500g apelsīnu ir aptuveni 3 vidēja izmēra apelsīni, taču katrs apelsīns atšķiras no cita un tāpēc ir ļoti grūti piegādāt precīzi pasūtīto 500g apelsīnu, nesagriežot kādu no apelsīniem uz pusēm.

  • Ja ir samaksāts par lielāku svaru nekā piegādāts, starpība septiņu darba dienu laikā tiks atgriezta kontā, no kura Jūs veicāt pirkuma apmaksu.

  • Ja ir samaksāts par mazāku svaru nekā piegādāts, starpība nav jāapmaksā.


  1. Kas ir "Alternatīvas preces"?

Alternatīvas preces ir preces, kas atrodas vienā kategorijā un līdzīgā cenu līmenī arJūsu pasūtīto produktu. Alternatīvu preci Jums piegādās tikai tad, ja Jūsu pasūtītais produkts nebūs pieejams vai ja tā daudzums nebūs pietiekams:

Pasūtījuma komplektēšanas laikā tika konstatēts, ka āboli "Golden" par 2,99 Ls/kg, kas ir pasūtījumā, vairs nav pieejami, tāpēc to vietā tiks piegādāti citi āboli "Golden" (piemēram, mazāka izmēra), kas maksā 1,99 Ls/kg, un piecu darba dienu laikā tiks atgriezta pārmaksātā summa.

  • Ja Jūs neapmierina alternatīvā prece, Jūs varat atteikties no tās un atdot autovadītājam piegādes laikā, un septiņu darba dienu laikā naudu par šo produktu mēs atgriezīsim Jūsu bankas kontā.

  • Ja vēlaties saņemt alternatīvās preces vienmēr, kad pasūtītais produkts nav pieejams, ir jādodas uz izvēlni Mani dati, kur, atzīmējot Piegādāt man alternatīvu preci, ja oriģinālais produkts nav pieejams, jānospiež poga Apstiprināt izmaiņas.

  • Ja vēlaties saņemt alternatīvās preces tikai konkrētajā pasūtījumā, tad informācijas logā pirms apmaksas "Informācija par Jūsu pirkumu", jāatzīmē Piegādāt man alternatīvas preces.