Jautājumi un atbildes

★ Nevaru piereģistrēties e-MAXIMA, jo nevaru atrast savu adresi.
Reģistrēties var tikai klienti, kas dzīvo e-MAXIMA piegādes reģionā, kas ir ~25 km no preču komplektēšanas vietas Maxima XXX - Rīgā, Slokas ielā 115. Šobrīd e-MAXIMA piegādes teritorijā ietilpst:
Rīga, Jūrmala (TAGAD ARĪ Sloka, Kauguri, Ķemeri), Baloži, Dreiliņi, Saurieši.
Babītes novads: Babīte, Brīvkalni, Dzērves, Egļuciems, Lapsas, Liberi, Mežāres, Piņķi, Sēbruciems, Skārduciems, Spilve, Spuņciems, Varkaļi, Vīkuļi.
Carnikavas novads: Kalngale, Carnikava, Garupe, Garciems
Ādaži
Garkalnes novads: Amatnieki, Baltezers, Berģi, Bukulti, Langstiņi, Priedkalne, Priežlejas, Sunīši, Suži, Upesciems.
Ķekavas novads: Alejas, Katlakalns, Krogsils, Krustkalni, Ķekava, Lapenieki, Lielvārži, Odukalns, Pulkarne, Rāmava, Skujnieki, Valdlauči, Vimbukrogs, Ziedonis.
Mārupes novads: Jaunmārupe, Mārupe, Medņi, Skulte, Tīraine.
Olaines novads: Apšukalni, Gaismas, Grēnes, Jaunolaine, Medemciems, Stūnīši, Virši.
Salaspils novads: Acone, Dole, Ķeizarsils, Mežezeri, Mežstūrīši, Piķurgas, Salaspils, Silabrieži, Tilderi.
Stopiņu novads: Dreiliņi, Dzidriņas, Līči, Rumbula, Ulbroka, Upeslejas, Vālodzes.
★ Kad es saņemšu atpakaļ naudas starpību par nepiegādātajām precēm?
Nauda par nepiegādātajām precēm tiks atgriezta klienta bankas kontā 7 darba dienu laikā.

Kādas ir norēķinu iespējas par pirkumu e-MAXIMĀ?

Pašlaik apmaksāt pasūtījumu priekšapmaksām, izmantojot NORDEA, SEB, SWEDBANK, CITADELE interneta bankas un VISA/MasterCard norēķinu kartes. Par pasūtījumu var norēķināties uz vietas pie preču saņemšanas, izmantojot personīgo bankas karti.

 

 

Kā darbojas pasūtījumu apmaksa ar bankas karti pie preču saņemšanas?

Jūs noformējat savu pirkumu grozu, izvēlaties piegādes datumu un laiku, un spiežat pogu “Pirkt”. Sadaļā “Pirkuma Apmaksa” izvēlaties ikonu ar bankas karti un terminālu. Pēc tam Jums atvērsies papildus logs, kur būs jāievada sava lietotāja parole, lai vēlreiz apstiprinātu savus nodomus apmaksāt pirkumu pie preču saņemšanas.

Izvēloties veikt pasūtījumu apmaksu ar bankas karti, būs jāapmaksā rēķinā norādītā summa. Ja preču piegādes brīdī tiek konstatētas neatbilstības rēķinam, par tām ir jāsazinās ar e-maxima info līnija, rakstot e-pastu uz e-maxima@e-maxima.lv un naudas starpība Jums tiks atgriezta uz norādīto bankas kontu 7 darba dienu laikā.

UZMANīBU! Skaidru naudu nepieņemam! Dalīt maksājumu daļās nedrīkst!

 

Vai ar bankas karti var norēķināties par “Pasūti! Piebrauc! Paņem!” pasūtījumiem?

Nē, par “Pasūti! Piebrauc! Paņem!” nevarēs norēķināties ar bankas karti, tikai ar priekšapmaksu, izmantojot kādu no piedāvātajām internetbankām vai VISA/Mastercard kartēm
★ Par kādu summu pasūtot piegāde būs bez maksas?
Piegāde bez maksas ir pasūtot vismaz par summu 39.99 EUR. Ja summa ir mazāka par 39.99 EUR, tad piegādes maksa ir no 0.99 EUR.


★ Kā var saņemt alternatīvas preces, ja manas pasūtītās preces nav veikalā?
Ja vēlaties saņemt alternatīvas preces, tad e-MAXIMA mājas lapā dodieties uz sadaļu 'Mani dati', kur atzīmējiet ar ķeksīti iespēju 'Piegādāt man alternatīvas preces, ja izvēlētās preces nav pieejamas'. Ja ir kādas noteiktas alternatīvas, kuras vēlaties saņemt, tad par to varat informēt preču komplektētājus, ierakstot savu komentāru pie katra pasūtītā produkta atsevišķi vai lauciņā 'Informācija par piegādi'. Dārgāki produkti par klienta pasūtīto netiek piemēroti kā alternatīvas.
★ Kā pareizi iegādāties 1+1 akcijas preces?
Lai saņemtu 1+1 akcijas produktus pēc akcijas nosacījumiem, nepieciešams pievienot abus produktus pirkuma grozā, gala cena būs līdzvērtīga vienas vienības cenai, taču piegādes brīdī jūs saņemsiet divas vienības.
★ Kā rīkoties, ja vēlos saņemt rēķinu uz juridisku personu?

Lai saņemtu rēķinu ar rekvizītiem, rakstiet pieprasījumu uz e-maxima@e-maxima.lv, norādot e-pastu, kas tiks izmantots pasūtījuma veikšanai, kā arī uzņēmuma rekvizītus (uzņēmuma nosaukums, juridiskā adrese un uzņēmuma reģistrācijas/PVN reģistrācijas numuru).
Juridiskie klienti iepērkas tā pat kā fiziskas personas. Pasūtījumu veikšana notiek sekojoši: izvēlētās preces tiek pievienotas grozam, Jūs izvēlieties sev ērtāko piegādes laiku un dienu, veiciet pirkuma apmaksu. Saskaņotais rēķins tiks izrakstīts un nosūtīts nākošajā darba dienā pēc notikušas piegādes.

★ Lai izmantotu Pasūti! Piebrauc! Paņem! pakalpojumu, ir jāizvēlas viens no Maxima veikaliem, kā pasūtījuma saņemšanas vieta. To var izdarīt, sadaļā Piegādes laika rezervācija, nospiežot uz pogas Pasūti! Piebrauc! Paņem! 
Pasūtījumu piegāde notiek uz sekojošiem Maxima veikaliem: Slokas iela 115, Rīga; K. Ulmaņa gatve 88, Rīga; Deglava iela 67, Rīga; Mūkusalas iela 73, Rīga; A.Saharova iela 20a, Rīga; Vienības gatve 113, Rīga; Nīcgales iela 46a, Rīga; Biķernieku iela 143, Rīga. Pēc pasūtījuma saņemšanas jāgriežas Maxima veikala Info centrā.


                                                                         
★ Kā iespējams aktivizēt jaunu Paldies karti?
             Jaunu Paldies karti var aktivizēt jebkurā Maxima veikalā pie kasieres.
             e-MAXIMA.lv Uzņēmuma kartes nav spēkā.

★ Kāda ir minimālā pasūtījuma summa?        
             Minimālais preču groza lielums ir 19.99 EUR.

★ Izmaiņas Enerģijas dzērienu aprites likumā:
Saskaņā ar izmaiņām Enerģijas dzērienu aprites likumā, no 2016.gada 1.jūnija klientiem pie enerģijas dzērienu saņemšanas būs obligāti jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, kas norāda uz viņa pilngadību.
Enerģijas dzērienu aprites likuma 3.panta 1.punkts paredz, ka enerģijas dzērienus aizliegts pārdot personām, kuras ir jaunākas par 18 gadiem, un šīs personas nedrīkst tos iegādāties. Lai pārliecinātos par pircēja vecumu, mazumtirgotāja pienākums ir pieprasīt, lai pircējs uzrāda personu apliecinošu dokumentu. Pēc mazumtirgotāja vai uzraudzības un kontroles iestādes pārstāvja pieprasījuma pircēja pienākums ir apliecināt savu personu un vecumu, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

 Kas ir "Orientējoša cena"?

Orientējošo cenu veido tie sveramie produkti, piemēram, gaļa, dārzeņi un augļi, kas atrodas Jūsu iepirkuma grozā, kuriem nav iespējams nodrošināt precīzu norādīto svaru:

500g apelsīnu ir aptuveni 3 vidēja izmēra apelsīni, taču katrs apelsīns atšķiras no cita un tāpēc ir ļoti grūti piegādāt precīzi pasūtīto 500g apelsīnu, nesagriežot kādu no apelsīniem uz pusēm.

·         Ja ir samaksāts par lielāku svaru nekā piegādāts, starpība septiņu darba dienu laikā tiks atgriezta kontā, no kura Jūs veicāt pirkuma apmaksu.

·         Ja ir samaksāts par mazāku svaru nekā piegādāts, starpība nav jāapmaksā.


★  Kas ir "Alternatīvas preces"?

Alternatīvas preces ir preces, kas atrodas vienā kategorijā un līdzīgā cenu līmenī arJūsu pasūtīto produktu. Alternatīvu preci Jums piegādās tikai tad, ja Jūsu pasūtītais produkts nebūs pieejams vai ja tā daudzums nebūs pietiekams:

Pasūtījuma komplektēšanas laikā tika konstatēts, ka āboli "Golden" par 2,99 Ls/kg, kas ir pasūtījumā, vairs nav pieejami, tāpēc to vietā tiks piegādāti citi āboli "Golden" (piemēram, mazāka izmēra), kas maksā 1,99 Ls/kg, un piecu darba dienu laikā tiks atgriezta pārmaksātā summa.

·         Ja Jūs neapmierina alternatīvā prece, Jūs varat atteikties no tās un atdot autovadītājam piegādes laikā, un septiņu darba dienu laikā naudu par šo produktu mēs atgriezīsim Jūsu bankas kontā.

·         Ja vēlaties saņemt alternatīvās preces vienmēr, kad pasūtītais produkts nav pieejams, ir jādodas uz izvēlni Mani dati, kur, atzīmējot Piegādāt man alternatīvu preci, ja oriģinālais produkts nav pieejams, jānospiež poga Apstiprināt izmaiņas.

·         Ja vēlaties saņemt alternatīvās preces tikai konkrētajā pasūtījumā, tad informācijas logā pirms apmaksas "Informācija par Jūsu pirkumu", jāatzīmē Piegādāt man alternatīvas preces.